Ogłoszenie Wójta Gminy Kuślin o ogłoszeniu na udzielenie zamówienia na realizację w ramach WRPO na lata 2014-2020 zadania: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Głuponie i Trzcianka - Gmina Kuślin"
Kuślin, 2018-11-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DGK.271.13.2018
Nazwa zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Głuponie i Trzcianka - Gmina Kuślin.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm) Gmina Kuślin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Kuślin
Adres zamawiającego ul. Emilii Sczanieckiej 4
Kod Miejscowość 64 – 316 Kuślin
Telefon: 61 44 72 722
Faks: 61 44 72 731
adres strony internetowej www.kuslin.pl
adres poczty elektronicznej urzad@kuslin.pl
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Podstawa prawna wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1, art.24 aa oraz art. 39 - 46 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.kuslin.pl .
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (ul. Emilii Szczanieckiej 4, 64 – 316 Kuślin, pok. nr 12). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Głuponie i Trzcianka
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Działanie 4.3 "gospodarka wodno-ściekowa".
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45232410-9
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do 2020-06-15.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów - Nie dotyczy
- sytuacji ekonomicznej i finansowej - Nie dotyczy
- Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem polegającymi
na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie co najmniej dwa zadania związane z budową kanalizacji sanitarnej, każde o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych
lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja):
- warunek określony w pkt 6.2.3.a) musi spełniać jeden z Wykonawców, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 56.000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt sześć tysięcy).
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
- cena (C) – 60 pkt
- okres udzielonej gwarancji (G) – 40 pkt
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = Cmin : Co x 60 pkt
Gdzie: C – ilość punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium cena
Cmin – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
Kryterium „Gwarancja” będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w druku oferty dotyczącego ilość lat udzielonej gwarancji na przedmiot umowy. Zamawiający wymaga minimum 3 lat rękojmi, jednak nie więcej niż 7 lat.
G = Gof/Gmax x 40 pkt
gdzie:
- Gof – okres gwarancji proponowany w ocenianej ofercie, nie dłuższy niż 7 lat;
- Gmax – najdłuższy okres gwarancji proponowany w ocenianych, nie dłuższy niż 7 lat.
- G- punkty badanej oferty
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2018-12-10 do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego:
Gmina Kuślin
Ul. Emilii Sczanieckiej 4
64 – 316 Kuślin
Pokój nr 15 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2018-12-10 o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego:
Gmina Kuślin
Ul. Emilii Sczanieckiej 4
64 – 316 Kuślin
Pokój nr 8
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 649653-N-2018. Data zamieszczenia: 19.11.2018r.
Kierownik Zamawiającego:
Wójt Gminy Kuślin
/-/ Jerzy DZIAMSKI
Wyświetlono: 496