OGŁOSZENIE dot. usuwania azbestu.
OGŁOSZENIE
W związku z możliwością uzyskania przez Gminę Kuślin dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Poznaniu na zadanie z zakresu USUWANIA AZBESTU w roku 2021, Wójt Gminy Kuślin ogłasza że, mieszkańcy wyrażający chęć, usunięcia wyrobów zawierających azbest mogą składać wnioski dotyczące demontażu, transportu i utylizacji azbestu i wyrobów zawierających azbest.
Ewentualne uzyskane dofinansowanie obejmuje koszty związane z demontażem, transportem i utylizacją pokryć dachowych azbestowych lub innych elementów zawierających azbest. Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
W związku z powyższym osoby planujące usunięcie wyrobów zawierających azbest z dofinansowaniem zobowiązane są do złożenia w Urzędzie Gminy Kuślin w terminie do 15 czerwca 2021 r. wniosku, stanowiącego załącznik do ogłoszenia. Wnioski dostępne są w Urzędzie Gminy Kuślin, u Sołtysów oraz na stronie internetowej www.kuslin.pl.
Złożenie wniosku nie jest tożsame z otrzymaniem dotacji.
Wyświetlono: 1082
